*
Hallo gast,

Op ons forum kunt u zich gratis registeren.
Dit heeft veel voordelen, zoals vragen stellen en advies geven, meedoen aan wedstrijden, enz. Ook bevat het forum een informatieve database over vissen, planten, etcetera, gemaakt voor en door leden.
Als u wilt kunt u zich hier registreren, en als u al een account heeft kunt u hier inloggen.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Carinotetraodon Irrubesco eet alleen diepvries....  (gelezen 75 keer)
Albert-jr
**

« Gepost op: 31 Juli 2010, 10:16:02 »

Mijn DwergKogeltje eet geen slakken ook niet als ik ze fijn knijp... Kreeftjes laat hij links liggen(zijn nog wat te groot)...
Ik heb Gister kleine anatoma helena's geprobeerd Omdat de appelslakken nog te groot zijn voor hem...
en Posthoornslakjes eet hij ook niet...

Als ie geen slakken gaat eten krijgt hij een probleem met z'n tanden...

Pardonne mes lèvres. Elles trouvent la joie dans les endrois les plus inhabituels.

Je suis fou de tes lèvres
Danua

Heb ik het niet goed? corrigeer me dan ;)

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Juli 2010, 21:45:55 »

Wat geef je hem verders voor voer?

Werken beloond je in de toekomst, luiheid beloond je nu.
kogelvisje
**

kijk ook eens op www.kogelforum.nl

« Antwoord #2 Gepost op: 31 Juli 2010, 21:51:16 »

Hey!

Een irru hoeft niet persée slakken te eten. De Carinotetraodon familie staan erom bekent dat de tandjes niet snel doorgroeien.
Natuurlijk is het wel zaak dat hij iets van hard voedsel geeft. Zoals garnalen etc. Mocht hij dit ook niet eten dan gooi je er maar eens per week een blokje nog bevroren muggenlarven erin dan slijten de tanden ook wel.

Hoe vaak voer je hem?
Soms helpt het om een paar dagen (3 a 4) niet te voeren en dan slakken te geven dan eten ze meestal wel. leuk
« Laatste verandering: 01 Augustus 2010, 14:59:08 door kogelvisje » Gelogd

kijk ook eens op www.kogelforum.nl De site over kogelvissen al 2 jaar lang. leuk
Albert-jr
**

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Juli 2010, 22:29:13 »

Het is gelukt, 1 dag niet voeren en hij eet slakken! zag net een half opgepeuzelde liggen:)

Ik had namelijk gelezen op kogelforum dat je ze dagelijks slakken moet voeren, en dat hij overdag inactief is en savonds actief, volgens mij heeft hij geen ritme, overdag super actief en zodra het wat donkerder wordt verstopt hij zich!

Pardonne mes lèvres. Elles trouvent la joie dans les endrois les plus inhabituels.

Je suis fou de tes lèvres
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: