*
Hallo gast,

Op ons forum kunt u zich gratis registeren.
Dit heeft veel voordelen, zoals vragen stellen en advies geven, meedoen aan wedstrijden, enz. Ook bevat het forum een informatieve database over vissen, planten, etcetera, gemaakt voor en door leden.
Als u wilt kunt u zich hier registreren, en als u al een account heeft kunt u hier inloggen.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wie helpt mij met mijn kempvis??  (gelezen 917 keer)
nikkilovewendy
*

« Antwoord #15 Gepost op: 02 Juli 2010, 18:54:26 »

de afmetingen van mijn bak zijn 40 x40x 50cm.
ik heb 8 neons en 2 algeneters rondzwemmen naast de betta..
de leeftijd van mijn betta weet ik niet echt..
Ik heb hem nu een 4 maanden denk ik..

Daar kan je niet een sneons in doen.
Haal allees dr uit en maak dr een garnalen bakje van. Of stop er de boraras maculatus in. Je bak is echt te klein voor neons die moeten minstens60 cm hebben of 80 dat weet ik zo niet.
MyAqua
**

Algeneter Snowball

« Antwoord #16 Gepost op: Gisteren om 19:28:59 »

uhhm ik snap dit ook niet? deboortje denk eraan welke vissen je erin doet neons in een 40 bakkie? dat gaat egt niet sorry inderdaad minimaal een 60 bakje daar kan een schooltje van 8 in (volgensmij anders 80 cm) neons kunnen ineenkeer wegschieten en zijn af en toe best snelle visjes dus dit hoor ik vaak

vissen kopen zonder dat je weet of je bak goed genoeg voor dat visje is.
kijk voortaan op een forum of zoek op google@andere zoekmethodes.
en misschien denk je nu ogja maar dat is voor mij dierenmishandeling.
je propt een papagaai (zo een grote) tog ook niet in een kooi van 20bij20bij20??? het is een beedje een vergelijking he.

misschien kun je je neons omruilen voor wat andere visjes? (guppen platy's endler guppen)?
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: